Wybierz kategorię

Czy wiedzą Państwa, że...

…dokumentację finansowo-księgową firmy, można przechowywać w Kancelarii Podatkowej Skłodowscy?

Dodano 24.04.2015 w Baza Wiedzy
Czy wiedzą Państwa, że...

…dokumentację finansowo-księgową firmy, można przechowywać w Kancelarii Podatkowej Skłodowscy?

Przedsiębiorcy często zastanawiają się, gdzie trzymać stare segregatory, których nie można jeszcze zniszczyć, a zajmują dużo miejsca. U nas przechowamy Państwa segregator już za 5,32zł + VAT przez cały rok.

Dla Klientów oznacza to również oszczędność czasu i niepotrzebnego stresu, gdyż w razie kontroli z Urzędu Skarbowego lub ZUS, to my w Państwa imieniu, będziemy w stanie udzielić wyczerpujących wyjaśnień i informacji.

Kancelaria Podatkowa Skłodowscy oferuje usługi archiwizacji, przechowywania i niszczenia dokumentów. Prowadzimy profesjonalne archiwum, w którym zapewniamy ich stałą obsługę. Przyjmujemy także dokumenty archiwalne (z poprzednich lat działalności) z Państwa zasobów. Usługa niszczenia dokumentów wykonywana jest na terenie naszej firmy.

Cennik opłat netto, do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%:

 Lp   Usługa  Cena
 1.  Opłata administracyjna  20.00 PLN - jednorazowa
   Zapakowanie dokumentów do pudeł archiwalnych  11.00 PLN
   Opisanie pudeł archiwalnych  2.00 PLN
   Złożenie do składu  2.00 PLN
   Wprowadzanie do rejestru w komputerowym systemie archiwalnych   5.00 PLN
 2.  Archiwizacja  gratis
 3.  Przechowywanie  5.32 PLN - 1 segregator/rok 
   Udostępnianie przechowywanych dokumentów*  7.00 PLN
   Wyszukiwanie ze składu  7.00 PLN
   Przesłanianie obrazu drogą elektroniczną  5.00 PLN
   Przesłanie dokumentu faksem  5.00 PLN
   Kserokopia dokumentu  5.00 PLN
 4.  Przechowywanie teczek akt osobowych*
 (oferta wyłącznie dla Klientów Kancelarii)
 250.00 PLN
 1 karton/10 lat
   Uzupełnienie o kolejne teczki
 (do zapełnienia kartonu archiwalnego)
 2.00 PLN/1 teczka
 5.  Niszczenie  3.10 PLN/1 segregator

Płatność za usługi jest jednorazowa, pobierana z góry za okres 6 lat, za wyjątkiem usługi archiwizacji teczek akt osobowych**, za którą płatność jest pobierana z góry za okres 10 lat. W przypadku rezygnacji z usługi przed upływem zakładanego okresu, Kancelaria zwróci Zlecającemu różnicę za pozostały okres.
* nie pobieramy opłat za wydzielenie akt z archiwum na potrzeby kontroli podatkowej

Więcej informacji o usłudze można uzyskać pod numerem telefonu: +48 22 242 60 00 lub wysyłając maila na adres: sekretariat@sklodowscy.pl

Gerard Rudnik
Kancelaria Podatkowa Skłodowscy
24 kwietnia 2015 r.

Rachunkowość > Inne

Planowane zmiany w...

W roku 2019 podatników czeka wiele zmian w podatkach. 

Dodano 09.11.2018 w Baza Wiedzy

Najważniejsze z nich to wprowadzenie opodatkowania aktywów wyprowadzanych z terytorium z Polski tzw. exit tax, podatek od krypto walut, nowe zasady...

Czytaj więcej
Rachunkowość > Inne

Zmiany w rozliczaniu...

Dodano 01.10.2018 w Baza Wiedzy

Podwyższeniu ulegnie kwota limitu wartości samochodu osobowego do 150.000,00 zł, obecnie limit ten wynosi 20.000,00 EUR dla samochodów innych niż...

Czytaj więcej
Rachunkowość > Inne

Split payment - korzyści

Dodano 04.09.2018 w Baza Wiedzy

Czytaj więcej>>

Czytaj więcej
Rachunkowość > Inne

Od 1 października...

Dodano 04.09.2018 w Baza Wiedzy

Regulacja ta wprowadzona do ustawy o rachunkowości będzie dotyczy wszystkich podmiotów zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego....

Czytaj więcej